facebook linkedin twitter  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.   

Stiri juridice

  • Portalul infiintare-firma-registru.ro lanseaza campania INFIINTARE PFA CU DOAR 250 LEI!

    Read more...  
  • Cat Costa Infiintarea unei Firme in 2015?

    Aceasta intrebare este adresata de fiecare client care doreste infiintarea unei firme la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti.

    Read more...  
  • Portalul infiintare-firma-registru.ro lanseaza campania INFIINTARE FIRMA CU DOAR 300 LEI

    Read more...  
  • Legea nr. 202/2012 - aprobarea OUG nr. 24/2012 privind modificarea si completarea Codului fiscal

    7 Noiembrie 2012

    Read more...  
  • Modificarea legii societatilor comerciale

    Va prezentam Articolul 237 din Legea 31/1990 - legea societatilor comerciale, asa cum acesta a fost modificat de Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 37/2011.

    Read more...  
  • Prima Casa – masuri si norme modificate – OUG 60/2009 si HG 717/2009
    In M. Of. 878/2012 a fost publicata OUG 94/2012 pentru completarea art. 1 din OUG 60/2009 privind unele masuri in vederea implementarii programului „Prima casa“,

 

PRELUNGIRE MANDAT ADMINISTRATOR

 

In situatia in care mandatul administratorului a expirat sau ca urmare a vointei asociatilor manifestata prin hotararea adunarii generale a asociatilor - AGA sau prin decizia asociatului unic pot fi luate urmatoarele hotarari:

  • prelungirea mandatului administratorului;
  • schimbarea duratei mandatului administratorului (perioada limitata de 4 ani sau perioada nelimitata);
  • revocarea mandatului administratorului si numirea unui noi administrator.

 

Cererea de inregistrare a modificarii respectiv prelungirii duratei mandatului membrilor organelor de administrare şi/sau de conducere si de control ori a reprezentantilor persoanelor juridice care indeplinesc aceasta calitate va fi insotita de:

  • cerere de inregistrare, in original; (descarca cerere);
  • hotararea/decizia organului competent al firmei - in original;
  • actele de identitate ale noilor membri ai organelor de conducere şi de control sau al noului reprezentant al persoanei juridice care indeplineste aceasta calitate, in copie certificata de parte;
  • specimenul de semnatura al noilor membri ai organelor de administrare si/sau de conducere ori al noului reprezentant al persoanei juridice care indeplineste aceasta calitate, in original;
  • declaratia pe propria raspundere din care reiese ca indeplinesc conditiile prevazute de lege pentru detinerea acestor calitati, in original;
  • informatiile din cazierul fiscal, in original;
  • dovada acceptarii exprese a mandatului, in cazul administratorilor sau, dupa caz, al membrilor directoratului, in original;
  • dovezile privind plata taxelor legale.

In situatia in care doriti sa inregistrati prelungirea mandatului administratorului la Registrul Comertului, nu ezitati sa ne contactati completand formularul sau telefonic.